Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

دوحه نامه

یک انسان نرمال با شانس معمولی اگر بخواهد از تهران برود تفلیس، باید ١١٥٠ کیلومتر را طی کند.

همان انسان نرمال با همان شانس معمولی حالا اگر بخواهد از تهران برود دوحه قطر  باید  کمابیش  ١١٥٠ کیلومتر را طی کند.

اما یک  انسان داغون با شانس سه نقطه و سه حرف،اگر بخواهد برود تفلیس، اول می فرستندش دوحه که از آن جا برود باکو و بعد شوت شود به تفلیس. یعنی بلیط و برنامه ریزی ای هم که نصیب اش می شود ، داغون و سه نقطه و سه حرفی است !

آن انسان داغون با شانس سه نقطه و سه  حرف بنده ی عزیزم، که از مملکتم تهران، آمده ام این پایین در مملکت دوحه و شش ساعت باید این جا بمانم و بعد از ریختن پول هایم توی فری شاپ و جیب امیران قطری، برگردم بالا و 1927 کیلومتر را طی می کنم تا برسم به تفلیس!

باورش سخت است اما به عبارتی من حدودا با کمی بیش و کم ،همان قدری توی راه خواهم بود که وقتی رفتم هاوانا، توی راه بودم!

چندان بد نمی گذرد این جا. We Chat را روشن کرده ام و با تمدن ها و بی تمدن های دور و برم مشغول  گپ و گفتگویم.جالب ترین اش همین آقایی ست که روبروی ام نشسته و عکس جفتمان هم توی پروفایل مان است و می دانیم که روبروی همیم  اما در سکوت همدیگر را نگاه می کنیم و فقط می چتیم! We Chat یک جهش در ارتباطات انسان های چند کیلومتری و چند متری ِ انسان نیست آیا؟ ترسناک نیست آیا؟ که یک مشت انسان غریبه  همه در سکوت نشسته اند در حالی که همه هم را می شناسند به عبارتی؟ رعب ندارد؟





نظرات 11 + ارسال نظر
سیمین 1392/08/05 ساعت 12:01

عجب! چه برنامه ریزی ِ بی نظیری!
به نظر من که خیلی به تو ربط نداره این موضوع، مشکل از جای دیگه ست!

خوش بگذره با فری شاپ و آقای روبرویی و امیران قطر و 6 ساعت we chat!

سارا 1392/08/05 ساعت 12:39 http://haleman1.blogsky.com

به جای چت کردن برو گشتی بزن سوغاتی بیارم واسم

یعنی برنامه ریزیشون برای سفر تو تو حلقم!خوبه نفرستادنت فضا...
قاعدتآ اون آقای روبروت رو باید بشناسی نه؟
تو وی چت با اونایی که شماره شون تو گوشیتن میشه چت کرد مگه نه؟

na. ba kasani ke dor o baret hastand ta chand kilometr
Tarsnak nist?

واقعا ترسناک به نظر میاد... مثل یک جنگل تاریک و بی انتها

که همه موقع راه رفتن دستشون می خوره به هم!

دختر نارنج و ترنج 1392/08/05 ساعت 21:11

من گوشیم اندرویدی نیست وی چت ندارم....:) اما جالبه برام این برنامه و روش برقراری ارتباطش...
یه کم ترسناکه اما خب، راستش گاهی با خودم می گم انگاری این مجازی بودن یه وقتایی به نفع آدم هاست. فکر کن اون آقایی که روبروت نشسته وقتی بیاد با تو حرف بزنه - مخصوصاً در جامعه ی ما - چقدر باید مواظب باشی از حد خودش خارج نشه... توی دنیای مجازی آدم ها معمولاً بهترن بارانکم.... هرچند خوب هایی هم هستن که دنیای مجازی در حقشون ظلم می کنه و ما درک درستی از خوبی هاشون نداریم اما خب..........
دنیای غریبیه....

وحشتناکی این اپلیکیشن اینه که وقتی ادمای دور و برتو سرچ می کنی...مثلا یه هو می گه فلونی دویست متر اونورتره....یا صد متر!!! یا نیم متر!!!!!..خوف آدمو ور میداره.:)))))

ترسناکه واقعآ.آدم احساس عدم امنیت می کنه!
شوهرم با دوستش تو وی چت عکس میدادن بهم من فکر کردم فقط با اونایی که شماره شون و داری میشه بچتی.

ohoom

مریم 1392/08/06 ساعت 09:48 http://marmaraneh.blogfa.com

عجب سفری،حتما خوش میگذره

زهرا 1392/08/06 ساعت 12:39

قربون این انسان داغون با شانس سه نقطه و سه حرف بشم من خودم تنهاااایی

آیدا 1392/08/07 ساعت 01:16 http://1002shab.blogfa.com/

کلی خوشحال شدم از این که دیدم دوتا پست جدید داری و باز نوشتی. دلم برایت تنگ شده بود.
از سفر هم خسته نباشی.

تو همیشه لطف داری آیدا

miss 1392/08/07 ساعت 12:56

ترسناک و هیجان انگیز!

Ey khanoom,boro halesho bebar

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد