Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

I have a dream

خواب های ام یک طوری شده اند. بله خوانده ام در این جا مثلا یک چیزهایی  که خواب ها فلان می شوند و بهمان می شوند. اما آن قدر دارند جالب می شوند که شب ها به امید دیدن یک خواب هیجان انگیز به خواب می روم!...این طور که من سریال های خواب ام را دنبال می کنم، F.R.I.E.N.D.S را آن سال ها دنبال نمی کردم.

  یک شب خواب دیدم که به دنیا آمده و برادرک است!...بعد تر خواب دیدم که تا به دنیا آمد، پرستار آن را برداشت و زد زیر بغل اش و  پا گذاشت به فرار و من توی خواب به زبان الکن فرانسوی سعی می کردم فحش های رکیک بدهم!...یک شب دیگر خواب دیدم که به دنیا آمد اما چند تا نفس کشید و مرد. اما من خیلی عادی به دکتر گفتم که می برم اش خانه و آن جا ازش مراقبت می کنم تا زنده شود!...یک شب دیگر که یادم نیست کی بود، خواب دیدم به دنیا آمده و سیاهپوست است. احتمالن از بس توی دل ام قربان صدقه ی این نوزادها و بچه های سیاه می روم این جا. بس که شبیه شکلات فندقی هستند با آن موهای ویزگیل ویزگیل شان. یک شب دیگر که بعد از آن شب بود، خواب دیدم که به دنیا آمده و موهای طلایی و چشم های آبی آسمانی دارد.  همان داستان قربان صدقه رفتن من،  در مورد نوزاد ها و بچه های بلوند هم خب البته صادق است. هفته ی پیش خواب دیدم که پزشکی که قرار است بچه ام را به دنیا بیاورد جاستین ترودو است. خانوم ها آقایون، بگویم که من هیچ فانتزی ای با ایشان نداشته و ندارم و از همین جا اعلام می کنم.  یا همین دو سه شب پیش خواب دیدم که به دنیا آمده و نه دزدیدن اش، نه مُرد، نه سیاه است و نه بلوند و نه دکتر جاستین جان است. فقط سریع گذاشتن اش آن ور تا آن دو تای دیگر هم از دل ام خارج شوند و من فقط می گفتم وادفاک!...آن دو تای دیگر مال من نیستند و برای ام شکم پوش* حتمن درست کرده اند!  عجیبی این خواب ها این است که آن قدر واقعی و شفاف و قابل باور هستند که وقتی بیدار می شوم دور و برم و گاهی زیر پتو و زیر تخت را نگاه می کنم و دنبال چیزی می گردم. یک شب فراموش نشدنی هم دیدم که به دنیا آمده و گربه است و من خوشحال ام که ترنج و تورج دیگر تنها نیستند و به همه می گفتم که نمی دانستم بچه یا پسر می شود یا دختر و یا گربه!...مدام هم فکر می کردم که اگر فنجون بفهمد چه می گوید و چه غوغایی حتمن می خواهد به پا کند که یک پشمالوی دیگر به ما اضافه شده! دیشب هم که خواب دیدم رفته ام برای چک آپ و دکتر دست اش را کرد درون این جانب و  بچه را آورد بیرون و چک کرد و گفت همه چیز اوکی است و بعد دوباره هل اش داد درون ِ بنده! . 

این شد که فکر کردم  مبادا این خواب های مهیج را فراموش کنم  و پس بگذار بنویسم شان. صرفن همین!


_____________________________________

*شکم پوش: لفظی در مایه های پاپوش!

نظرات 12 + ارسال نظر
پرنده گولو 1395/05/12 ساعت 08:14

سلام

غلط نکنم توی دلت یا شهرزاد قصه گو داری یا دختر نارنج و ترنج
احتمال دارد ملک جمشید هم باشد.
هر چه که هست عادی و عوام و خاکی نیست و دستی بر افسانه ها دارد. کاش میشد تو هم مثل دکتر دربیاوری یک دل سیر ببویی و ببوسی اش و بگذاری سر جایش.
آدمی باید مثل گربه ها مادری کند. والله .بچه را بگیرد رسمن بلیسد. حالا چه وانیلی و بور چه شکلاتی و نمکی.

گولو...برای من حنا بچه ی توست هر بار که می بینم عکس اش رو توی اینستا.:) امیدوارم سالم و سلامت و همین طوری زیبا باشه همیشه.

رها 1395/05/12 ساعت 09:13

وات د فاز ؟ :)))))

دیووونه خونه س

غ ـزل 1395/05/12 ساعت 10:00 http://life-time.blogsky.com/

چه خوابای با مزه ای
و چه حس بی نظیریه
وقتی از تنهایی شکایت میکنم همه به من میگن بچه دار شو اما من هنوزم میترسم بچه ای داشته باشم
اما تو اینقدر خوب و قشنگ توصیفش میکنی که آدم هوس میکنه

من در حال حاضر تمام جملاتم خبری و گزارشیه و هییییچ گونه پیشنهاد یا انتقادی ازین داستان ندارم و مسوولیت بچه دار شدن شما و هیچ کس رو به عهده نمی گیرم!...گفته باشم که نکنه کاری کنی و بعدن بگی باران گفت!

عالی بدن خواباتتت
ضمن اینکه عاشق خوابای خوب واقعنی و قابل لمسممم که از دنیا جدام میکنههه

اینا خواب ان یا دیوونه خونه

سمیرا 1395/05/12 ساعت 17:14

وای خدا عالی بود، کلی دلشاد شدم از خوندن متنتون. ممنون که به اشتراک گذاشتین خواب های شیرین تون رو و صد البته ممنون از بیان زیباتون...
روزهای شاد و سلامتی پیش روی شما و تو دلی عزیزتون.

کامشین 1395/05/12 ساعت 19:05 http://www.kamsin.blog,ir

باران جان
ممنون که باعث شدی با صدای بلند بخندم. من هم یک بار خواب زاییدن گربه دیدم که خیلی خوب بود. خوش به حال تورج و ترنج که نی نی تازه می بینند و باهاش اخت می شوند.

الان که بهش فکر می کنم می بینم چه قدر وحشتناک بوده خوابم:)))

سمیه 1395/05/13 ساعت 03:57

این ٩ ماه مطمئنم متفاوتترین و بهترین نوشته ها رو ازت میخونیم ... نمیدونم چرا تو ذهنم یه پسر بامزه تصورش میکنم ؟؟!!!

ذهن شما آزاده که هر چیزی رو (غیر از به دنیا آوردن گربه لطفا) تصور کنه

سربه هوا 1395/05/14 ساعت 08:28

با غزل موافقم

زری 1395/05/16 ساعت 00:28

وااای باران تو هم؟؟؟ من هم یه شب در میون دارم میازم ولی خدایی تا حالا گربه نزاییدم ولی باز هم از خواب پا میشم اینقدر خوابم طبیعیه که تو واقعیت دارم دنبالش میگردم خدایی خوابهای تو خیلی فانتزی ان من والله خوابهام هم جدیه:( هی حیف نون هستم من قلمم که خوب نیست خواب هم مهیج نمیبینم

زری جون شما خواب هاتو بگو من مینویسم . غصه نداره که. دور از جون تون:)))

لاله 1395/05/16 ساعت 13:41

به همین دلیل است که ارزو دارم دختر داشته باشی . دختری که با این بینش تربیت بشه بینظیر خواهد بود

:) لاله؟! تو کدامین لاله ای توی اینستا؟

لاله 1395/05/16 ساعت 19:36

پستی ن.شته بودی در باب صحبت های مادر در خصوص لباس و ارایش دختر دایی یا دختر خاله برای یک عروسی.زندگی من است اینها انگاری با مادر و پدر . البته با این تفاوت که زندگی منو خراب کردند .منو از کسی که دوست داشتم جدا کردند و در آستانه 35 سالگی با مشکلات بزرگی دست و پنجه نرم میکنم و هنوز واقعا معیار خوب و بدشان را نمیدانم .

فنجون 1395/05/17 ساعت 23:56 http://embrasser.blogfa.com

یعنی به حق این وقت عزیز یه پسر گیرت بیاد، کله خری و هیجان تورو هم داشته باشه همچین سرویست کنه که دیگه نارنج و ترنج و پشمک و تورج یادت بره ... چیز قشنگ تر نبود یاد من بیافتی؟؟؟ مثلا وقتی میری کنار استخر لم میدی ( بعنوان مثال عرض کردم)
اصلا کاری به خواب های رنگارنگت ندارم، فقط خواستم بگم حتی اگر یک هزارم درصد بچه ام پشم میشد چه گهی تو سرم میکردم؟؟؟ احتمالا بعد بدنیا اومدن من بدو پشم بدو، من از ترس و اون دنبال شیر
میگم بهت گفتم پسرم گرچه هنوز کچله ولی سیبیل داره ؟ :))))

:))) ,خوشبختانه در این سوی دنیا چیزی به عنوان وقت عزیز وجود نداره که دعای شما مستجاب شه:)))....سیبیلووووو سیبیلووووو شده؟؟؟:)) یه فیلم گوجه سبزی ِ دیگه ازش بفرست برام کمی باز متحیر شم از شباهت اش به تو:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد