Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Boos


نظرات 18 + ارسال نظر
سیمین 1392/07/18 ساعت 19:27

چه رییس خوش تیپی بشن ایشووون!

مطمئنم منو اخراج می کنه یه دستیار پسر می گیره

سارا 1392/07/18 ساعت 19:33 http://haleman1.blogsky.com

همکار نمیخوای؟؟

والا خودمو به جرم بدتیپی و نامدلی و بدقیافه ای نندازن بیرون خیلیه!

زهرا 1392/07/18 ساعت 19:46

بهع( ب و ه فتحه دارند)عجب رییسی!!!
باران چه جای باحالی کار میکنی تو
ببین تو دیگه چی هستی که همکارت مطمئنه از جذابیته تو هیچچچچی کم نمیشه.آقا من باران میخوام

نه خیر خانوم زهرا. منظور EVe این بود که همه من رو به خاطر رییس ام دوست خواهند داشت. آخه از قدیم گفتن رییس و ببین، دستیار و بگیر

حالا ایشون تو ایران می تونن دووم بیارن؟

ایشون شاید، ولی همکاران "آقا" احتمالا مهاجرت می کنند از دفتر تهران

رئیستون رسیدن خبر بدین واسه خوشامد گویی خدمت برسم :-"

باران والا اون حاله ی تاری که ما از عکس تولدت دیدیم تو ازین خوشگل تری به خدا.
این مدلا دوساعت که گریم میشن بعدم عکسشون به بهترین نحو روتوش میشه.زحمت میکشن که خوشگلن دیگه!

من اصن دوس دارم تو رییسم بشی فقط تو رووووو هر چی دوس داری این کلمه ی حاله و هاله رو با من به کار نبر...ما حساس شدیم به این هاااله و حاله

می خوای چندتا عیبم بذاره رو این خانوم خوشگله ی پر مغز که خیالت راحت بشه؟

اره مثلا این که واااااااااااااااااااااااا ادم سه صفحه رزومه می ده عقده ای ِ بدبخت؟؟

حق داری...
کصافتااااااااااااااااااا

محمد 1392/07/19 ساعت 09:11

همکار نمی خواید شما اون جا؟
در حد آبدارچی و اینا م راضی م

رزومه بفرستید

رئیس اومد اینجوری شده ؟ :دی

خیر. عیب از ماست. به گیرنده های خودتان دست نزنید

زهرا 1392/07/19 ساعت 18:13

آرررره تو گفتی منم باور کردم.من مطمئنم تو خوشگل ترین دختر دنیایی.حداقل به چشم من و آقای نویسنده و هزارتا آدم خوش سلیقه دیگه.بهله

زهرا 1392/07/19 ساعت 18:18

باران؟تو عکس تولدت انقد هاله!ذاره ما نفهمیدیم کدوم هستی.
کدومی؟

یکی ازون چهارتا خل!

اول اینکه اینا رفتنی اند و شما موندنی... بله... حالا هرچه قدر دلش میخواد بذار ژست بگیره، کصصصصصافت، عقده ای بدبخت با اون سه صفحه رزومه اش، رزومه ندیده،
حالا دلت خنک شد...؟؟؟؟؟
بعدشم من این پست رو دیشب خوندم ولی یادم رفت نظر بذارم، امروز که خودزنون و خودکشون اومدم واسه این پست بنظرم، دیدم پر فیلترینگ به شما هم گرفته که! اول فکر کردم کل وبت به ملکوت اعلی پیوست، بعد دیدم نه!! فقط این پست که عکس ناموسی گذاشتی فیلتر شده، هه! راستش تابحال اینجوری فیلترینگ ندیده بودم!!! مسئولین محترمش روشنفکر شدند!
حالا خوبه من دیشب این پست رو خونده بودم، والا نصف عمرم برفنا بود.

عیب از ماست. به گیرنده های خودتان دست نزنید

دریا 1392/07/20 ساعت 10:08

باران جان مطلب این پستت مگه چی بود که این پستت رو فیلتر کردند و امکان دسترسی بهش وجود نداره؟!!

عیب از ماست. به گیرنده های خودتان دست نزنید!

یکتا 1392/07/20 ساعت 11:12

چه بلایی سر عکس اومده ؟صفحه پیوندها میاد.ای بابا بازم دیر رسیدم.

عیب از ماست. به گیرنده های خودتان دست نزنید

نوشین 1392/07/20 ساعت 11:48 http://nooshnameh.blogfa.om

من فقط عنوانو دیدم. عکسی باز نمیشه چر ا؟!!

عیب از ماست. به گیرنده های خودتان دست نزنید!

مرمر 1392/07/20 ساعت 12:58

من که نمیتونم بیبینم بابا جان

عیب از ماست. به گیرنده های خودتان دست نزنید!

فرزانه 1392/07/21 ساعت 12:09

چقدر خوشحالم اونشب اومدم وبلاگت و عکسارو دیدم وگرنه الان از فضولی مرده بودم.

شما ندیده بودین هم من براتون با جزییات عمیق تر و وسیع تر میفرستادم فرزانه جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد