Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

نزدیکبود

وقتیهنگاوریرانندهگینکن

هنگاوررانندگیکردنخطرناکترازمسترانندگیکردنه.

وقتیهنگاوریرانندهگینکنخر

...یههوبهخودتمیایومیبینیاگهبهخودتنیومدهبودیکامیونهازروتردشدهبودوبعدمثهسگمیزنیکناروازترسگریهمیکنی!

وقتیهنگاوریرانندهگینکن

میمیریبدبخت!



نظرات 9 + ارسال نظر

گویا به خیر گذشته خدارو شکر
هنگاور

خدااا اگه اون موقع یه جا فقط بود..همون جایی که من بودم بود!

شب زاد 1392/04/27 ساعت 11:06 http://unknowncr.blogfa.com

باران!!!!خیلی ترسیدی؟من جات بودم کپ می کردم عزیزمخدا رو شکر که سالمی

مثهسگ!:(

شب زاد 1392/04/27 ساعت 13:43 http://unknowncr.blogfa.com

قربونت برم.دور از جونت

بعضی وقتا خیلی نزدیکه..خیلیییییی

اییییییی وایییی بارااااان حواستو جمع کن بچهههههه عههههه

جمع کردنی اگه بود که هیشکی نمی مُرد هیچ جای دنیا...توی هیچ تصادفی:(

فنجون 1392/04/29 ساعت 08:34 http://embrasser.blogfa.com

نکن بچه! میمیریااااا اونوقت من با کی برم کافه موسیقی؟
راستی خیلی وخته برامون موزیقی نمیزاری چرا؟

موزیقی لازم شدی؟

فرزانه 1392/04/29 ساعت 09:03

خدا نکنه بلایی سر باران جون ما بیاد

کاش می شد ارزو کرد سر هیشکی..هیچ بارانی...هیچ ف ای..:(

وااای خدا رحم کرده بهت بچه جون مراقب خودت باش
وقتیهنگاوریرانندگینکنخب؟؟؟

شرمسارم

زهرا 1392/04/29 ساعت 22:03

کامنت من کو؟

کو؟؟از تو هیچی نبود عزیزم:(

مخلص 1392/04/30 ساعت 04:35

نویسندگیهمبههمچنین

اضافه می کنم به یادداشت هام که
"وقتیهنگاوریننویس...چونگندمیزنیبعدیکیمیادکامنتمیذارهکهنویسندهگیهمبههمچنین!"

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد