Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

fuck you reality

Many brain-dead patients have spontaneous movements such as jerking of fingers or bending of toes that can be disturbing to family members and health care professionals and even cause them to question the brain-death diagnosis. These movements occur in 39 percent of brain-dead patients, according to a study published in the January 11 issue of Neurology, the scientific journal of the American Academy of Neurology
“Family members and others need to understand that these movements originate in the spinal cord, not in the brain, and their presence does not mean that there is brain activity
It starts with stretching of the arms, followed by crossing or touching of the arms on the chest, and finally falling of the arms alongside the torso,” he said. “It is also a spinal reflex, but it can be disturbing to family members and others who see this
.” .

این ها را بگویم که هی چشم ندوزند به حرکت دست و پای ف؟
یا نگویم که امیدشان خشک نشود؟
یا چشم هایم را ببندم و فراموش کنم؟
یا چه؟

نظرات 9 + ارسال نظر
مینا 1392/02/23 ساعت 18:25

متاسفم...

فرزانه 1392/02/23 ساعت 18:29

نمی دونم چی بگم باران جان امیدوارم خدا به مامانش رحم کنه و این دختر خوشگل ما خوب بشه.خیلی خیلی مواظب خودت باش. لحظه به لحظه به یادتم و دعا می کنم.

باران من...
همه ی حرفهایی که برات اس ام اس کردم مهم بود... دلم میخواد بخونی و بفهمی...
اگه نیومده بگو برات ایمیل کنم... یا هرچی...
ببوس خودت رو از طرف من.

میم 1392/02/24 ساعت 10:41 http://gahivaghtaa.blogfa.com

قربونت برم باران ف جزو این ۳۹ در صد نیست

نیست چون خدا نمیتونه اینقدر ........ باشه

میم 1392/02/24 ساعت 10:42 http://gahivaghtaa.blogfa.com

باران قوی باش
من همیشه از تو روحیه میگیرم
من باورم نمیشه که تو کم بیاری عزیزم


شی ولف 1392/02/24 ساعت 18:27 http://shewolf.blogsky.com

بودم ، اما خاموش. روی نوشتن کامنت نداشتم. چه میشد نوشت مگر؟ من خدایی ندارم که به دامنش بیاویزم، نه قدرتی ورای مرزهای معمولی توان بشر. می ماند کلمات همدردی ، می فهمم هایی که نمی فهممشان ، یا تکرار جملات نایسی که شنیده ام. دوستشان نداشتم. خودم اگر بودم با شنیدنشان حالم بهتر نمیشد.
اینجا اما،
ببین باران ، مدتهاست که یقین و 100% دنیای علم را ترک کرده اند. خیلی شده است که کسی از کمای چندین ساله بیدار شود، غده های سرطانی ناپدید شوند، زنان ناتوان از بچه دار شدن ببینند که حامله اند و ...
تعدادشان آن قدر نیست که بتوان در دایره ی علم جایشان داد ، اما به قدر کافی زیاد بوده اند که نقطه ی روشنی از امید در دل ناامیدی بکارند. خواه معجزه نام داشته باشند و خواه تصادف خوش اقبال ، یا حقایق کشف نشده ، هر چه هست آدمهای زیادی به انتظارش نشسته اند. همین الان دور تا دور زمین کلی آدم در کما هستند، با تشخیص مرگ مغزی. بیشترشان هرگز بیدار نمی شوند. اما تعدادی، تعدادی از آن ها بیدار خواهند شد.
کسی روزی میگفت ما انسانها رباتهای بیولوژیک هستیم. تا حالا شده که وسایل الکتریکی ، موبایل یا لپ تاپت ناگهان خراب شوند؟ تا حالا دیدی که مثلا موبایل قدیمی ات که دیگر روشن نمیشده و به حال خود رهایش کرده ای ، یکهو روشن شود؟ من دیده ام.
این یک قمار است. شانس بردن هست، اما خیلی کم. درصد خیلی کمی ، اما ، برنده میشوند.
ریموت دست توست.

باران ...باران ...خوبی؟ف خوبه؟باران جان؟بیا و بگو همه چی خوبه باران...بیا و بگو همه چی به خیر گذشت ...

باران،
من مدت هاست وبلاگتو می خونم، روزی که اومدی و گفتی ف اینجوری شده تونستن حست کنم.. بفهمم چی میگی.. شاید چون یه روزی منم جایگاهی داشتم شبیه همین روزای تو..
باران، نا امید نباشید.. تو رو خدا نا امید نباشید..
من بیهوشی خوندم. الانم تو اتاق عملِ کار می کنم، شاید در هفته دستِ کم 10 تا موردِ مشابه اینو داشته باشیم..
فقط بهت میگم نا امید نباشید.. خدا بزرگه.. خوب میشه باران.. ف خوب میشه باران :)
اگه یه جایی حتی کوچکترین حسی کردی که ممکنه کاری تز دستم بر بیاد بهم بگو. بهت میگم کدوم بیمارستانم. گرچه دولتیه اما شاید بتونم کاری کنم.
باران،
ف خوب میشه، میای بهم میگی اینو :)

آیدا 1392/02/24 ساعت 23:38 http://1002shab.blogfa.com/

شاید هیچکدام. قطع امید نکن. من نمی کنم. منتظر خبر خوبت هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد