Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

ف ف ف ف...

آن بدبختی که  شب تا صبح باید پیش ف بماند و در سکوت به صورت ورم کرده ی ف که دیگر هیچ چیزش شبیه ف نیست زل بزند و بعد به محض این که صبح شد خودش را بکشاند به تمرین" تاتر کمدی موزیکال پر رقص و آوازش"!!! که قرار است هفته ی دیگر باشد و هیچ فرصتی و امکانی برای واگذار کردن نقش اش و یا کنسل کردن نمایش ندارد...منم! 

می دانم که توی این شرایط این خودخواهانه ترین حرفی است که می توانم بزنم ولی باور کن ریمیا که این "خودخواهانه" ی من دارد به معنای واقعی من را "جر" می دهد.به چه کسی بگویم که بفهمد؟..که من نمی توانم...به بقیه کاری ندارم...من توی جسم خودم هستم و بیشتر از این کشش ِ ادامه دادن ندارم...بقیه نشسته اند توی بیمارستان و به تنها چیزی که فکر می کنند ف است!..من چه؟...که یک  مهره از یک تیم ِ بیست نفره هستم و نباید کاری کنم که چند ماه تمرین بچه ها دود شود. آن ها چه می دانند که من و ف چه قد ر نزدیک بودیم...نیکول ویزای اش تمام می شود و این نمایش به هر نحوی که شده باید باید باید اجرا شود! می گویند "قوی باش" و منظور دقیق شان این است که " بمیر اما باش!"

امروز صبح کسی پرسید که ف چند روز است که تصادف کرده و من گفتم:" یک ماهی می شود!".این قدر کش آمد این چند روز توی ذهن ام...سه کیلو وزن کم کردن توی سه روز دارد مغزم را از کار می اندازد.


ف ...عزیزم...این ها را نمی گویم که بگویم کارهای من از بودن تو مهم تر است.نه عزیزکم...نه مو بلندکم...این ها را می گویم که بگویم من فقط با یک سر سوزن انرژی همه ی این کارها را می کنم..  از بیمارستان به تمرین از تمرین به محل کار و دوباره با سر پیش تو...یک سر سوزن انرژی و امید به خوب شدن ات.به دوباره خندیدن ات زیبای من...فقط همین.فقط این که ته دل ام می گویم تو خوب می شوی و  من برایت این ها را تعریف می کنم و باز دستت را می کشی پشت ِ من و می خندی و می گویی :" باری ِ قوی ِ خودم" 


ف اصلا می فهمی داری چه می کنی؟ 

نظرات 6 + ارسال نظر
میم 1392/02/21 ساعت 16:47 http://gahivaghtaa.blogfa.com

ف بیا نوشته های باران رو بخون

فقط بخون اونوقت میفهمی چقدر زور باید برگردی

آیدا 1392/02/21 ساعت 17:05 http://1002shab.blogfa.com/

بارانم نقشت را تمرین کن. خوب خوب. شاد شاد. ف خوب می شود و میاید تماشا. برای دیدن خنده و شادیش تمرین کن.

باران ...نمیگم قوی باش نمیگم محکم باش فقط میگم بارن باش ...ببار بی دغدغه بباز وقتایی که تنهایی گریه کن داد بزن هر جور که میتونی این حجم درد رو کمی خالی کن تذار بمونه تذار بمونه

مینا 1392/02/21 ساعت 18:02

کاش چشم بگشاید و لبخند بزند و یک دفعه همه ی وجودت شادی شود...چشمانت را باز کن ف...خسته نباشی باران خوبم...

مهدیه د 1392/02/21 ساعت 19:06

من این چند روزه میام و میخونمت ولی توان کامنت گذاشتن ندارم بس که ناراحت میشم
دعا میکنم حالش خوب شه با تمام وجود

باران در این مواقع عجیب ضعیفم من !جای اینکه زنگ بزنم حرف بزنم باتو هی می آیم این صفحه را رفرش میکنم ....شاید بخوانم انچه دلم میخواهد را ...باران ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد