Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

هرآن چه توی شرکت داشتم جمع کردم و آوردم.سر راه رفتم و سرخوش کیف و کفش چرم خریدم.لبتاب و همه ی زنده گی ام را گذاشتم صندوق عقب و رفتیم اوپرا.



برگشتیم...همه را زده بودند!


من مانده ام و یک ایپاد.


حال گهی دارم.ممنونم

نظرات 11 + ارسال نظر
مهدیه 1391/12/23 ساعت 00:17

باورم نمیشه.
خیلی ناراحت شدم
خدا بهت صبر بده. گوشیمو که دزدیدن من تا 2روز فقط گریه میکردم. درکت میکنم در مقیاس بسیار کوچیکتر و البته خفیفتر.

وای باران ...وای ... :(((
دلداری الکی بلد نیستم فقط میتونم بگم حالم به اندازه ی اینکه وسایل خودمو دزدیده باشند بد شد
همون حال گه که خودت میگی دقیقا
توی این دزد بازار ...ماچرا داریم زندگی میکنیم اصلا

میم 1391/12/23 ساعت 09:15 http://gahivaghtaa.blogfa.com

چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


وای نگووو باران

متاسفم

آیدا 1391/12/23 ساعت 10:19 http://1002shab.blogfa.com/

چه حال گهی...

مرضیه 1391/12/23 ساعت 13:02

وااااااااااااااااااااااای... قلبم درد گرفت

[ بدون نام ] 1391/12/23 ساعت 15:32

خوشی بهت نیومده دختر انگار ...

دختر نارنج و ترنج 1391/12/23 ساعت 16:36

وای..........................:(

شی ولف 1391/12/23 ساعت 23:48 http://shewolf.blogsky.com

No way...sh**t

مخلص 1391/12/24 ساعت 17:53

اونم «رهاش کن بره رییس...»

چهارسال اطلاعات و عکس و فایل و نوشته ی بدون بک آپ رو کجای دلم بذارم رییس که نره به حساب حماقتم؟:(

مینا 1391/12/25 ساعت 04:52 http://chaghidarmeh.blogfa.com

وای چقدر دزد زیاد شده...همین چند روز پیشم تو نیم ساعت کل زندگی دوستمو از پشت ماشینش زدند...خیلی ناراحت شدم باران...خیلی گند شده این زندگی...

بهروز 1392/01/02 ساعت 01:30

هر چی اون روز که این پست رو گذاشتی خواستم حرفی بزنم دیدم که هیچی واسه گفتن ندارم .
الان بعد از این چند روز هم من باب هویج نبودن پیش خودم دارم کامنت می ذارم .
تو این مملکت یاد گرفتم چیزی که اتفاق افتاد دیگه تموم شد رفت . به اندازه کافی حرص می خوریم . دیگه فکرشو نکن . ایشالا بهترشون رو می گیری واسه کار جدید :)

اره اون که رفته دیگه هیچ وقت نمیاد:)( تحت تاثیر کلیپ های من و تو)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد