Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

قهر قهر تا روز ِ قیامت!

مسیج داده که :" باران...پارسال دقیقا همین ساعت بود. بعد از دوازده ساعت درد..پیشونیمو بوسیدی و از اتاق رفتی بیرون .خانم دکتر بعد از تو ازم پرسید خواهرته؟.گفتم خواهرمه..دوستمه...مهربون مثه مادرمه...همه کسمه!"


جواب دادم :" چرت نگو بابا مارمولک...تو اونقد درد داشتی و اونقدر بهت مسکن زده بودن...آخراش به من می گفتی خانوم پرستار!این حرفای عاشقونه رو از کجات درآوردی؟"


دوباره سریع زد:" باران بیا آشتی..یکتا دل اش خاله باران می خواد..."


نوشتم :" خاله باران با چه جور لباسی؟!!"


زد :" فقط خاله باران!"


____________________


دختر _نوشت.1: ما دخترکان ، فقط روی مان نمی شود به خدا! وگرنه هنوز یک چیزی توی وجودمان هست که ولمان کنند روزی صد بار تا روز ِ قیامت قهر می کنیم و بعد قیامت به پا می کنیم  و بعد هم " آشتی آشتی...تو آسمون نوشتی.."!


دختر_نوشت.2: از کارم پشیمان نیستم. مطمئنم هر دوی مان یک چیزهایی یاد گرفتیم!


 


نظرات 7 + ارسال نظر
فنجون 1391/11/29 ساعت 14:30 http://embrasser.blogfa.com

خودت بارانی ... دلت هم دریاست

من آخه "خر" ِ اون فسقلی ِ چشم شیشه ای ا م نمی تونم مقاومت کنم خو

میم 1391/11/29 ساعت 16:42 http://gahivaghtaa.blogfa.com

اوم دختر نوشت 2 رو کجای دلم بزارم آخه؟؟؟؟؟

یه جا که باورت شه پشیمون نیستم

مهدیه 1391/11/29 ساعت 16:46

«خاله باران با چه جور لباسی؟!!»
عالی بود عزیزم
خوشحالم که آشتی کردین
آشتی آشتی تا روز قیامت

آره... حتماً یاد گرفتید..
تو عزیزی باران..

فکر کنم حتی من بیشتر یاد گرفتم

آخ جون...
چه خوب که آشتی آشتی ....
اصن آدم به تخمش نمیگیره هیچی رو پس ناراحت هم نمیشه پس راحت آشتی میکنه....
منم بودم خر ِ اون فسقلی میشدم.... اشکال نداره.... خر بشو... خیلی خوبه....
اصن یه نعمتیه آدم بلد باشه خر باشه....
میبوسمت... یه عالمه... بوس بوس بوس

مینا 1391/11/29 ساعت 22:10 http://chaghidarmeh.blogfa.com

چه خوب...خاله باران مهربون...

بااااران ....دیدی گفتم اون چشمای شیشه ای کار دستت مییییدههههه
بد کاری ام نیس خو

اصن همه ش تقصیر سق سیاه توستتتتتتتتت..وگرنه من یه حال اساسی از همکلاسی مون می گرفتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد