Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

در میهمانی اتفاق افتاد!

فضا فضای  انگشتر الماس ام را ببینید و لباس میلیونی ام را کیف کنید بود(.نه خیر من نه انگشترم از ان چیزها بود و نه لباس ام از ان چیزک ها.بنده وصله ی ناجوری بودم و برای کاری رفته بودم.خیر من خدمتکار نبودم....چه قدر حرص فکر خواننده را بکنم!پیرم کردید !)

نمی دانم چی چی جون برگشت به کدام جون با هزار قروکرشمه و تاب و مژک مژک زدن گفت:"چی چی جون فمیدی پورشه پانمارا خریدیم؟!".کدام جون هم نه گذاشت و نه برداشت و گفت:"من حامله م"! (به این برکت!!).این یعنی کدام جون خفه شود چون این روزها بچه لوکس ترین و گران ترین و قابل پز ترین کالاهاست حتمن به گمان ِناجورمان!

نظرات 8 + ارسال نظر

دفعه ی دیگه منم میام پز میدم مال من 6 ساااالشه تااااازه

آخ آخ اصن حواسم نبود تو رو ببرم با خودم.به خدا که با اون دخترک ِ قرتی ِ خوشگل ِ تو، اندازه یه پانراما می شه پووووز داد:*

شی ولف 1391/11/18 ساعت 03:22 http://shewolf.blogsky.com

چه فضای رشک آوری بوده. من اینطور وقت ها چون نه شوهر دارم و نه بچه و نه جواهر و نه حتی ماشین ، عکس آندرومدا رو نشون میدم. البته نه خودجوش ، معمولا چند نفری به توپ ضربه می زنن و بعد پرتش می کنن توی زمین من ، با مژه های برگشته و نگاه منتظر که "خوب تو چی؟"
خوبیش اینه که بعد بحث کشیده میشه به "گربه در خانه، آری یا نه؟" و معمولا همه از حال و هوای "نیکی میناژ" میان بیرون.

گربه در خانه که کلا اصلا "نه" در این جمع ها!!!..چون تو با به زبون آوردن ِ این کلمه ی "گربه" ، بالقوه نازا و سیاه بخت و نگون بختی !

فنجون 1391/11/18 ساعت 08:17 http://embrasser.blogfa.com

یعنی اون جواب دندان شکن من حامله ام خدا بود ... باید یه جا یادداشت اش کنم برای روز مبادا حفظ باشم این جواب رو :)))) خدایا این شادیا رو از ما نگیر ...

شما نیاز به یادداشت ندارید ...فکر کنم هر سال بتونید از این جمله ی پزآور استفاده کنید

بهروز 1391/11/18 ساعت 08:22

چه طور دَووم آوردی لامصب ؟ :))

چون چنین بشنیدم رم کردم و از مجلس گریختم:)))

فرزانه 1391/11/18 ساعت 11:38

صبر کن دنیا بیاد وقت نمی کنی موهاتو شونه کنی اونوقت ببینم هنوزم پز می دی یا نه

:))))))

یعنی من دیگه برم بمیرم الان؟!
پوشه که هیچی،
شوهر که عمراً،
بچه که اصلاً و ابداً...
خب من الان به چه امیدی زنده ام آخه؟!!!!!

تو بیا مهمونی خونه ی من که هیچ کدوم از موارد بالا جزو ملزومات اش نیست:))

آیدا 1391/11/19 ساعت 00:20 http://1002shab.blogfa.com/

واقعن؟! به همون برکت؟! ای وای!

مینا 1391/11/29 ساعت 22:05 http://chaghidarmeh.blogfa.com

عجب پاسخ دندان شکنی واقعا!!!حالم به هم می خوره از این چی چی جونها!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد