Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

13-1

موبایلم را به "فاک" دادند بس که پیغام و پسغام ِ "دوازده" دادند.آخر هم خاموشش کردم و پرت اش کردم توی کیف ام.اصلا یکی از علت هایی که هیچ وقت آیفون ِ فایو نمی خرم همین است!..نه که حقوقم به این کارها نرسد...نه! برای این که موبایل پدیده ای است که باید بعضی وقت ها پرت اش کنی توی پنهان ترین جیب ِ کیف ات  یا بکوبی اش به دیوار.توی  فیس بوق هم نوزیا گرفتم بس که همه نوشته اند "آرزو کنید..آرزو کنید"...یکی نیست بگوید "آرزو" کردن شد کار؟!بروید یک "آرزویی" را بکنید...بهتر ازین است که بنشینید پشت مانیتورهای تان و هی "آرزو" کنید!..مثلا چه؟! آرزو کنیم که مملکت همین طور زیر ِ لوای ِ دوازدهمین "آقا" بماند و پاینده باشیم؟!

اصلا که چه؟ هی بنشینیم و بگوییم دوازده دوازده دوازده دوازده...و صد سال دیگر طول می کشد تا دوباره همه چیز دوازده شود و هی به این عدد مقدس ِ "دوازده" فکر کنیم که مثل "سیزده" نحس نیست؟ عین بعضی از این آدم های خوش فکر که تا شروع به غر زدن می کنی میگویند" خوشحال باش که ما افغانستان نیستیم...مصر نیستیم...سوریه نیستیم...!  آخر یکی نیست بگوید "مردک" دوازده و سیزده مقایسه کردن دارند اصلا؟!...  یا که چه؟  یاد جدول تناوبی و  پودر ِ  "منیزیم" بیفتیم که توی مدرسه یادمان دادند عنصر دوازدهم است و  اگر گرم شود و در معرض هوا قرار بگیرد آتش می گیرد؟!...وای گفتم مدرسه...آخ گفتم آتش...

هی نشسته اید "دوازده دوازده" می کنید که مثلا آیا چه؟! یکی که خیلی مطالعات اش زده بود بالا هم توی ایمیلی فرمود یاد ِ  "شب ِ دوازدهم "بیفتید! اره خب .راست می گوید  امروز و این ساعت "شکسپیر" خیلی خوشحال است و مدام توی آن دنیا در حالی که دست اش دور ِ کمر ِ سارا برنارد هست به سروانتس می گوید:" دیدید؟..دیدید من یه چیزی از دوازده میدونستم؟!"  ...هه.زرشک.به قول ِ بچه ها توی کامنت های شان که نمی دانم یعنی چه "خخخخخخخخخخخخخ"!!! یا نه اصلا راست می گویید.حق با شماست."دوازده" بسیار عدد مهم و حتی مهیجی ست.آدمیزاد دوازده جفت دنده دارد توی بدن اش.اگر "دوازده" عدد خوبی نبود خب خدا "سیزده" جفت می کاشت یا یازده جفت!..دوازده جفت دنده ، جان می دهد برای خرد شدن ِ بابت "سر ِ سبز" ! خوراک است اصلا. نوبل را هم که دادند به اتحادیه ی اروپای ِ دوازده ستاره ای!..نسرین ستوده هم که از اعتصاب  دست کشید...فیلم ِ "من مادر هستم " هم که توی سینماهای مان "هست" و ممکن است برش دارند و ملت سریع بشتابید و  ببینید تا گیشه صعود کند توی این "آشغال بازار"!...اصلا "دوازده" بار ببینید.مگر ما بخیلیم؟! فقط مسیج اش را به من ندهید جان ِ عزیز ِ عزیزان تان...درخواست ِ آرزوهای خر در چمن نکنید...این را داغ نکنید که خبر ِ "سیران " و "زلزله زده ها" آن زیرها ...آن دور ها...هی سرد و سرد و سردتر شوند..

همین!

 

 پ.ن.1 تا 11 به دلایل امنیتی حذف شد!.

پ.ن.12.  این پست در ساعت ِ دوازده و دوازده دقیقه ی روز ِ دوازدهم ِ ماه ِ دوازده ِ سال ِ دو هزار و دوازده آپلود شده است

نظرات 3 + ارسال نظر

تند و تند دارم آرشیوت رو میخونم....
میخونم؟ قورت میدم....
الان یکی از اون فحشای از بند در رفته رو باید بهت بدم و بگم لعنتی چه خوب مینویسی....
و چه چیزای خوبی مینویسی...
ممنون از آرزو که پای منو به اینجا باز کرد.

فریاد زیر اب 1391/09/25 ساعت 03:19

و افغانستان همین نزدیکیست
خوب ١٣ نحسه دیگه
پس بیا این دفعه یه اینده نگری بکن
برا ٢١ پیش پیش یه پست بزار

واسه بیست و یک همه ی مسیجر ها و ایملیر های احتمالی رو قلع و قم کردم

مینروا 1393/01/05 ساعت 00:52

چرا خو 13 نحسه. خیلی ام خوبه. ایش ... من تولدم 13 امه... :( هیچ وقتم برام نحس نبوده. ایش.


هان: خخخخخخخخخخ اینا یه چی تو این مایه هاست که "خیلی خوب و خنده دار و خفن و یه مشت خ دیگه بود و پکیدم از خنده و اینا..."

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد