Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

دلارهای دو هزار و پانصد تومانی ام را فروختم سه هزار و پانصد و ده تومان و حقوق دو ماهم را یک شبه به جیب زدم! به همین راحتی! بدون شنیدن هیچ حرف مفتی.بدون این که شش صبح از خانه بزنم بیرون و شش بعد از ظهر جنازه ام برگردد!..کی می گوید چرخ اقتصاد ما نمی چرخد؟...این هم چرخش..این هم نرمش.خر از خدا چه می خواهد؟..بالا و پایین رفتن مداوم دلار و حقوق دو ماه سگ دو زدن را یک شبه در آوردن. اصلا از دیشب به فکرم رسیده که بروم دلار فروش شوم!...دختر دلار فروش هم نداریم...حسابی معروف و محبوب می شوم. من که از دیشب هر شب ارزو می کنم دلار بشود هزار تومان بعد من دوباره همه ی حقوقم را دلار بخرم و بعد دوباره او که رییس جمهور من نیست برود توی یک کنفرانس خبری پای اش را بگذارد روی خون ندا و سهراب و ننه من غریبم در بیاورد و دوباره دلار خودش را بکشد بالا و من دوباره همه ی دلار های هزار تومنی ام را بفروشم چهارهزار تومان و بروم با سود پول ام یک آکواریوم کوچک برای روی میزم بخرم و برای ترنجکم غذای آمریکایی کیلویی شصت هزار تومان بخرم  .  

ترنج  غذای امریکایی اش را می خورد و دور دهان اش را لیس می زند و بوی گل مریمی که آقای نویسنده برای ام خریده است پیچیده توی خانه و  من ذهنم مشغول حساب کتاب است و گوشم به حرف های والا حضرت و منشور شورای ملی  ایرانیان است و...به تنها چیزی که فکر نمی کنم و شعورم نمی رسد..."ایران ویران" است...  





 

پ.ن.۱.             

نظرات 3 + ارسال نظر
بهروز 1391/07/12 ساعت 21:16

On est déjà foutu

فنجون 1391/07/13 ساعت 11:49 http://embrasser.blogfa.com

باران من ناراحتم و بیشتر از همیشه از آینده میترسم.

من "ترس"رو فراموش کردم...بیشتر چیزی شبیه "منگ" شدم:(

ایران ویران ....ایران ویران ....مثل خوره می افته تو مغز آدم بعد آدم واسه خودش واسه بچه ها واسه همه عزادار میشه تو خودش ....چه فایده...چه فایده

عسل...بچه ها...ما تموم شدیم...اما بچه ها...:(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد