Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

هفت ِ هفته !

 باز دوباره نزدیک روز تولدم شد و باز دوباره هر چه غصه و اضطراب دور و برم  بود تصمیم گرفته اند  دست همدیگر را بگیرند  و دور خیز کنند  و جیغ بزنند و  بپرند  توی دلم! 

من چه کار می کنم امسال؟...می گذارم تصمیم شان را بگیرند و دست همدیگر را هم بگیرند و دور خیز کنند و جیغ بزنند و همان موقع که می خواهند بپرند توی دلم ..جا خالی می دهم!


 

می روم سفر...بیست و نه ساله که شوم...برمی گردم

نظرات 5 + ارسال نظر
م 1391/07/05 ساعت 18:39 http://gahivaghtaa.blogfa.com

تولدت مبارک و جمله کلیشه ای امیدوارم به همه آرزوهات برسی و جالب اینکه منم امسال برای تولد تصمیم گرفتم برم سفر، من هم 29 ساله میشوم

من ممنونم میم:) ( چه قدر "میم" )

بهروز 1391/07/06 ساعت 00:39

من یکی دوباری تولد توی سفر رو تجربه کردم ، خیلی حس خوبیه . بهترین کار رو می کنی :)

بهروز..نمردم و یه کارم بهترین شد:)

29 ساله ی مهربونم 29 سالگی رو برات پر از اتفاقات خوب آرزو میکنم و امیدوارم اولین پست 29 سالگیت با این کلمه شروع بشه:
شاااادم
از ته قلبم برایت از خدا آرامش و شادی میخوام باران جان

ممنونم عسللللللللللللللللللللللللللل...:) از داشتن ِ شما خیلی شااادم...شاااااااااادم:)

فنجون 1391/07/06 ساعت 11:51 http://embrasser.blogfa.com

به دنیا اومدنت مبارک باران دماغ سربالای عزیزم

تا حالا فکر نکرده بودم که میشه برای اضطراب و نگرانی ها هم جا خالی داد...

باران، بیست و نه که سهله ... چهل و نه سالگی هم که برگردی باید شیرینی به دنیا اومدنت رو به ما وبلاگیون بدی

فنجون جون...بیا خونه مون شیرینی بخور:)))

فنجون 1391/07/08 ساعت 11:27 http://embrasser.blogfa.com

باشد .... با وجود اون گربه ی پشمالوی چشم سفید من کوووفت بخورم اصلن! وییییییی فک کن دمبشو بماله به پشتم ، اوه اوه اوه ...

میام دم خونتون، با زنبیل بفرست بیاد پایین

:))))))))) زنبیل داره تبدیل به یه عنصر دهه ی شصتی می شه...می دونی؟؟...الانا دیگه زنبیل پیدا نمی شه آخه:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد