Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

آذربی جان!

 

 

باز نشسته اید و هی می گویید چرا کمک رسانی تاخیر دارد؟...باز صفحه های فیس "باک "تون پر شده از این که چرا صدا و سیما چیزی نمی گوید؟...چرا زیر نویس و بالا نویس و پهلو نویس نمی دهند؟...جمع کنید کاسه و کوزه تان  را ملت!...فقط 1200 یا 1300 نفر کشته و مجروح شده اند!..روسری کسی که عقب نرفته...مانتو  و آستین دخترکان آذربایجان که کوتاه نبوده...کسی توی ماه مبارک شیشه ی آب معدنی سرنکشیده یا گوشه ی لپ اش که شکلات نبوده...همه مان بی بصیرت و بی خرد و بی دین و بی همه چیزیم!صدا و سیما هم بچسبد  به المپیک و شب های احیا که هم این دنیا برای مان می آورد و هم آن دنیا.

بچه هایی که  خوشبختانه بچه های من و شما نیستند ،  شبانه میروند زیر خاک و کی برسد صبحی طلوعی بیدار شویم و ببینیم خاک بر سری دارد از سر و روی مان می بارد!


پ.ن. نشسته ام روبروی این عکس و چشم  برنمی دارم از آن دستی که دارد" او" را می کشد که" بیا"  و آن دست دیگر که حلقه شده دور گردن" او " که "نرو" و آن تردید میان ماندن و رفتن...و آن بلاتکلیفی ِ لعنتی..

 


نظرات 3 + ارسال نظر

چرا همه ی این بلاها این طرفه....؟؟؟ مگه اون طرفیا گناه نمی کنن.. قاعدتا باید سر اونا بیاد دیگه، نه؟؟؟؟
آهان.. یادم نبود! اینا امتحان الهیه.....................

... 1391/05/23 ساعت 09:45

نشسته ام روبروی این عکس و چشم برنمی دارم از آن دستی که دارد" او" را می کشد که" بیا" و آن دست دیگر که حلقه شده دور گردن" او " که "نرو" و آن تردید میان ماندن و رفتن...و آن بلاتکلیفی ِ لعنتی..

سربه هوا 1391/05/23 ساعت 17:59

شسته ام روبروی این عکس و چشم برنمی دارم از آن دستی که دارد" او" را می کشد که" بیا" و آن دست دیگر که حلقه شده دور گردن" او " که "نرو" و آن تردید میان ماندن و رفتن...و آن بلاتکلیفی ِ لعنتی..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد