Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

بعضی وقت ها مطمئن می شم که "خود ِ واقعیم" همون عوضی ایه که ویسکی رو سک می ره بالا و سه تا از همه جلوتره و بعد می ره می شینه یه گوشه و با گریه و خنده همزمان حرف می زنه و بعد هم از هوش می ره و مهمون ها خودشون آشپزخونه رو مرتب می کنن و چراغ ها رو خاموش می کنند و می رن!

نظرات 1 + ارسال نظر

هه!
مث من که یه وقتا یقین دارم همون آدم بیخوده هستم که همیشه میخوام انکارش کنم ولی گاهی تو رفتارام رو میشه
من فکر میکنم اکثرمون یه "خود واقعی " داریم که خیلی وقتا میپیچیمش لای زرورق و اون شکلی که هست نشونش نمیدیم یه وقتها هم یهو رو میشه و تازه میفهمیم واقعیه کیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد