Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

پنج روز...آه...پنج آه...روز

نه اشکالی ندارد که مادر ِ نازنین بعد از سه سال مبارزه با سرطان بمیرد و نازنین از دبی بلند شود و بیاید ایران و بچه اش هم توی این هاگیر واگیر  سقط شود.نه اصلا به کجای دنیا بر می خورد که بابا بیست و چهار ساعته نیاز به همراه داشته باشد ؟..اصلا خیلی هم خوب است که مادرک از کمر درد بیفتد توی خانه و پاهایش یک شبه بی حس شوند و برادرک هم درگیر ِ امتحان های اش باشد و هی جاده ی کاشان تهران...تهران کاشان..کاشان تهران...تهران کاشان.ای بابا عزیز ِ دلم..مگر مشکلی پیش می آید اگر همه ی کشتی های نیامده توی این چند ماه ، همین هفته تحریم را دور بزنند و قطار شوند توی بندر عسلویه و بندر عباس و من و خانم میم مثل تراکتور کار کنیم و ناهار هم نرسیم بخوریم؟..زیاد سخت نگیر عزیزم.باور کن آخر دنیا نیست اگر جمعه ی همین هفته اجرای نمایشی باشد که چهارماه تمرین کرده ای و به جای یک سالن ِ سه در سه...بزند و توی سفارت بلژیک اجرا داشته باشید..نه عزیزکم...آخر مگر مهم است که تو متن ات را هنوز حفظ نکرده ای ؟...سخت می گیری ها!!...از همین الان به مدت ِ پنج روز...پنننننننننننننننج روز فرصت داری که برای مادرک وقت دکتر بگیری و همراهی اش کنی...شیفت ِ روزها بالای ِ سر بابا باشی...چون شب ها اجازه نمی دهند یک زن بالای سر ِ یک مرد باشد ..حتی شما دوست ِ عزیز!!....بعله..پنج روز فرصت داری که کشتی ها را سر و سامان بدهی و ...متن ات را حفظ کنی ( ده صفحه به زبان ِ فرانسه ..با گرامر ِ صد سال پیش!) ..آهان یادم رفت...از این پنج روز...چهارروز هم از دو بعد از ظهر تا هشت شب خانه ی خانم نیکول تمرین داریم...نکند دیر کنی هاااا..بچه ها زحمتشان هدر می رود...!..و خب...نور ِ خدا که آدم را سیر نمی کند!!!..چند وعده هم غذا درست کن  و..به همین راحتی!!..به همین شیرینی...آهان یادم رفت.. .احتمالا توی همین پنج روز هم بابا به سلامتی مرخص شود و ...لی لی لی....دسته جمعی برویم خانه و دور هم جمع شویم  و...با خوبی و خوشی..این پنج روز را دور هم ...دور آتش بنشینیم و گل بگوییم و گل بشنفیم!

ای بابا....سخت می گیری ها...به کجای دنیا آخر بر می خورد این دو سه تا کار ِ کوچک؟..زنده گی همین است دیگر...می گذرد!!!!...حالا گیریم از روی ما...می گذرد دخترم.

نظرات 9 + ارسال نظر

عالی بود گفتن این دغدغه ها به این قشنگی ودر آخر هم جمله انتهایی عالی بود

فنجون 1391/03/27 ساعت 13:22 http://embrasser.blogfa.com

باران!
چقدر سرت شلوغ شده این روزها !!!
دوست داشتم کمک ات میکردم ... اگه راهی باشد.

چیزی ندارم بگم ... فقط اینکه : این پنج روز و پنج روزهای دیگر هم میگذرد ...
اصلا؛ روزهای سخت میگذرند و انسان های سخت به جا میمانند.

il ya seulement 5 jours, je crois que tu poux montrer votre meilleure partie dans la vie et dans le theatre...
bonne chance mon amie

:( J'espère que je ne gâche pas le théâtre

فنجون 1391/03/27 ساعت 13:56 http://embrasser.blogfa.com

tu dois etre le meilleur la-bas, il n'y a pas d'autre chance!

روز شمار میای اینجا تیک میزنی که خیال هممون راحت بشه یه روز گذشت به بهترین نحو!

خوبیش اینه که دوشنبه تعطیله و کمی وقت بیشتری خواهی داشت!
هنوز انقده فرانسه ام خوب نیست که بتونم برنامه های زنده رو بفهمم و حالا حالا ها کار دارم .... اما اینکه نمایش به زبان فرانسه اجرا میکنی کلی برام هیجان داشت ... بهترین خودت را نمایش خواهی داد ... شک نکن!

دوشنبه را خدا آزاد کرد!!:))

خروس 1391/03/27 ساعت 16:19

یک جا خوندم که تعادل بدنی خانوم ها بیشتر از مردهاست . مثلا میتونن 10 ساعت رو یک پاشون وآیسن و دستاشونم بگیرن بالا. اما من قبول ندارم . خیلی شرمنده ام که اینو میخوام! لطف میکنی وسط این کارهات یه امتحان کنی تا فردا جوابش رو بدی. این موضوع بد جوری رو مخمه . راستی یادم رفت بگم لطفا یک بار با چپ بار با راست آزمایش کن برام .

حتما خروس جان...اصلا من می میرم برای این تست ها...فردا همین ساعت همین موقع همین جا...بیا جوابتو بگیر...ده ساعت که چیزی نیست عزیزم...وقتی از من نمی گیره..

yasi 1391/03/27 ساعت 18:18

کلا زندگی پاشو گذاشته رو خرتناقمونو ول کنم نیس،شک داشتی؟
ولی قسمت بابا رو دوست داشتم به همش میرزید...:*

کلا زنده گی پا شو گذاشته رو کجامون؟؟؟!!...خرتناقمون؟؟..یعنی دقیقا کجامون؟؟

فرزانه 1391/03/28 ساعت 08:30

اینو نگفتی که باید وبلاگتو آپ کنی چون خواننده هات زیاد نمی تونن منتظر بمونن.

[ بدون نام ] 1391/03/29 ساعت 11:53

داری بزرگ می شی باران ...

yasi 1391/03/29 ساعت 23:41

خرتناق..
محلیست در گردن...دقیقا روی سیبک گلو:D
به زبان شیرین من;P

چه غرغر شیرینی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد