Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

la peur

می ترسم از وقت هایی که نوشتن هم خوبم نمی کنه و نمی دونم چی کار باید بکنم.

می ترسم از وقت هایی که می خوام هر چی "سم" توی سَرَم هست رو بالا بیارم توی وبلاگم اما فقط "احساس" تهوع دارم و بدنم سر می شه.

می ترسم از وقت هایی که می پرسن "چته" و هیچ ندارم بگم .

می ترسم از جمعه هایی که کل روز رو می خوابم و صبح شنبه باز دیر می رسم سر کار..

می ترسم ریمیا...از این باران ها کم کم دارم می ترسم... 

من حرکت ِ خون رو توی سرم چند روزه می فهمم.این عجیب نیست؟با همه ی چرخش و پیچش اش...

نظرات 2 + ارسال نظر

می ترسم وقتی می ترسی

من از ترسیدنمان هم میترسم حالا:(

خروس 1391/03/08 ساعت 00:41

http://www.4shared.com/mp3/z3Z0QKfi/Uaral_-_Eterno_en_Mi.html

http://s3.picofile.com/file/7393312682/IMG_1223.jpg

نه من از این آهنگ نمی ترسم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد