Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

rage comics

چند روز پیش ، من به برادرک :  "نبینم راپورت ِ در ِ ماشین رو به مادرک بدی ها!...من می دونم و تو!"


برادرک شاخ شد که :" من دهن لق ام؟..من تابلو ام؟..من گاگولم؟...من گلابی ام؟..من خرم؟...نه آخه من منگولم؟!"

 


*****


دیروز مادرک  موقع خداحافظی ِ من :" تو رو خدا مامان جون یواش برو...رسیدی خبر بده...کامیونی چیزی یه هو می خواد بپیچه اون لاین ، می زنه به درت!..مثلا می گم!!"



                                             من :

                                                  


برادرک:



rage comics

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدیه 1391/02/17 ساعت 18:59

فنجون 1391/02/20 ساعت 12:07 http://embrasser.blogfa.com

یعنی من هلاک این در لفافه صحبت کردن مامانا هستم :)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد