Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

دریاب...

دریابیدن .1.:.یک هفته که پنج و نیم صبح بیدار شوی و ببینی بغض داری ،با ناراحتی در می یابی که دلت آشوب است.

دریابیدن.2.بنشینی پشت میز آشپزخانه و سرت را بگذاری روی بدن ترنج که لم داده روی میز آشپزخانه ، و نه تلفن جواب بدهی و نه موبایل و نه زنگ در...با تاسف درمی یابی که سنگ دل شده ای.

دریابیدن.3.راه که بروی توی خانه مدام و هی هیستریک وار لباس عوض کنی و دوباره طول و عرض خانه را تند تند قدم بزنی ، خوب در می یابی که اعصابت خط خطی شده است.

دریابیدن.4.وقتی توی چت هم به عزیزترین هایت رحم نمی کنی و هر چی که به زبان ات می آید می نویسی ، سخت در می یابی که بی اخلاق هم شده ای.

دریابیدن.5.وقتی آقای "ی" صدایت می کند توی اتاق که با تو حرف بزند و تو می گویی:" برام حرفاتون جالب نیست و هر غلطی دلتون می خواد بکنید"..به تلخی در می یابی که دیگر حتی کارت هم برایت مهم نیست.

دریابیدن.6.دریافت های ات را که به شماره می کنی توی وبلاگت ، با ناراحتی و تاسف و خوب و سخت و تلخ در می یابی که روزهای ات بس عجیب روزهایی هستند و ..حواست نیست!

نظرات 2 + ارسال نظر
خروس 1391/02/05 ساعت 23:33

هان؟ موزیک میخوای گوش بدی؟
خوب بگو خوب. بفرماید
http://www.4shared.com/mp3/2swiurJp/03_descending.html

خروس 1391/02/09 ساعت 04:36

شما هنوز دارین موزیک گوش میدین!؟
من دردهای بسیاری را تجربه کرده ام که اکثر انها غیر ضروری بوده اند. خروس(ع)

از شما رسما به خاطر موزیک تشکر می شود!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد