Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

 

  نمیدونم چرا دلم می خواست میتونستم توی یه مکان  و یه زمان ِ  دیگه...بیام اون جایی که هستی و صدات کنم بیای بیرون و هر چی دلم می خواد داد بزنم ودعوا کنم و بغض کنم و به زمین و زمان بد و بیراه بگم  و به تو مشت بزنم و...

و بعد دستاتو دور خودم حلقه کنم و خودمو بچسبونم بهت و چشمامو ببندم و   ..یه نفس عمیق بکشم و بگم...."..تموم شد"...!ا



_______________________________
 فیلم زیاد می بینم شاید!

نظرات 1 + ارسال نظر
نازی 1389/10/16 ساعت 22:11

شاید من یه کمی خوشبختم. دو سه هفته پیش دقیقاْ همین کارها رو با یکی کردم. طرف بزرگوار بود که گذاشت دوباره دستامو دورش حلقه کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد