Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

برای پیشی



پیشی پیشی


اگه توی هواپیما خفه نشی

اگه زبان ما رو زود بلد شی

اگه زود میکروچیپ شی

اگه دلتنگ مامان پیشی نشی

زود ِ زود مال ِ من می شی!

 





ـــــــــــــــــــــــــــــ

پ.ن.۱.اولین تجربه ی من در سراییدن شعر برای کودکان و گربه گان!

پ.ن.۲.به استعداد  من اگه توجه می کردن من الان یه چیزی در حد شل  سیلور استاین بودم.

پ.ن.3.این روزا پر از حس ِ حیوونی ام!



نظرات 3 + ارسال نظر

فک کنم حالا که اینجوره یه جغد واسه خودت بخری بد نباشه !!!!
همشم که به حرفات (دقت) میکنه !!!!

نازی 1389/10/08 ساعت 22:08

چه بلایی سر وبلاگت اوردی؟ رنگش آدموکور می کنه. کامنت هم با مکافات می شه گذاشت. کلی هم طول می کشه تا صفحه بالا بیاد. منم خیلی غرغرو شدم .

آره؟...پیگیری می کنم!

غر های ات را به من بزن!

saeedeh 1389/10/15 ساعت 10:28 http://www.sabaleh.blogsky.com

salam
ham sheret ghashange
ham pishie kheili naze
be manam sar bezan

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد