Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

passez un coup de téléphone

روز ، اگر قرار باشد خوب باشد از همان ساعت های اول خوبی اش را توی بوق و کرنا می کند.

دیر نمی رسی

 تا چشم کار می کند ابر است و ابر.

همکاران محترم همه  ماموریت هستند.

 send and recieve......14 mails

فقط 14 تا که دو تاش مربوط به توست!

سکوت و کاپوچینو

______________________________________________________

همان طور که چشم هایم چسبیده به مانیتور...اسپیکر تلفن را می زنم و شماره می گیرم...منتظر  صدای بوق هستم اما به جای آن یک دفعه همه ی اتاق پر می شود از 


_" دوپس دوپس دودودوپ دودوپ......سکوت قلبتو بشکن و برگرد نذار این فاصله بیشتر ازین شه...نمیخوام مثل گذشته که رفتی ...دوباره اخر قصه همین شه...".


نمیفهم این چه مدل بوق است!حس خواهر بزرگی ام گل می کند .با خودم می گویم الان که گوشی را بردارد با تشر به اش می گویم  که زنگ موبایل نشان دهنده ی شخصیت توست و ازین حرف ها.میدانم که از قصد بر نمی دارد .میخواهد من به زور هم شده اهنگ را بشنوم تا بعدش بگوید:" اهنگو حال کردی؟"..اسپیکر را خاموش نمی کنم و میگذارم بخواند.چند ثانیه که میگذرد میبینم که  دوست میدارم اش.

شاید  چون تمام شیطنت های برادرم را نشان می دهد دوست دارم اش..یا چون توی یک روز خوب میشنوم اش...یا چون درست وقتی که انتظار داشتم صدای خسته کننده ی بوق را بشنوم...یا به هر علت دیگر که زیاد هم مهم نیست.

جواب نمی دهد.تا قطع می کنم ایمیل اش می رسد که "خوابم! موزیکو حال کردی؟".خنده ام می گیرد.دلم برای اش تنگ میشود.کم می بینم اش و دلم می سوزد.


صدای موبایل ام بلند می شود.ناخوداگاه فکر می کنم که ان طرف الان یک صدای بوق ِ گوشخراش دارد گوش کسی را ازار می دهد.سریع جواب می دهم.

_
" سلام کانم باران.ببکشید که مزاحم ام...امروز کوین نمیتونه کلاس داشته باشه...ایگوانا ی کوین رو گربه برده و ما کیلی ناراحتیم"

همزمان که حرف می زند من هم توی ذهنم همه ی "ک" ها ی حرف اش  را با "خ" عوض می کنم  تا بفهمم چه خبر شده.امروز کلاس ندارم!. ..از خوشی توی مانتو نمی گنجم.نمیدانم چه کنم.اگر نرگس بود میرفتیم پارک ساعی!...نه نه.نه نه.نه نه.نه نه..فکرشو  نکن.

امروز غمگین نباشیم ریمیا.خوب باشیم.خوب باشیم.خوب باشیم.این موزیک ِ سبک سر چه بود؟

گوگل کن و دانلود کن و گوش کن

گول می کنم و دانلود می کنم و گوش می کنم و گوش می کنم  ...


_____

از همه ی بوق های امروز سپاسگزارم!






نظرات 5 + ارسال نظر
سلام 1389/08/04 ساعت 13:25 http://freesx.byethost2.com

سلام
دانلود انواع اسپمر و نرم افزار های روز دنیا به همرا کرکشون فقط در
http://www.freesx.byethost2.com


چه خوبه که تو بعد عمری از چیزی هرچند ناچیز خوشحال شدی

تازه کجای کاری که برق هم قطع شد و ساعت سه دویدم خونه!:)

محمد 1389/08/05 ساعت 13:48

... سکوت و کاپوچینو

سکوت اش یا کاپوچینوش؟

نازی 1389/08/08 ساعت 10:09

«خنده ام می گیرد.دلم برای اش تنگ میشود.کم می بینم اش و دلم می سوزد.»
می بینی باران؟ آدم چه ساده دلش می سوزد؟

نگو نازی که دلم می سوزه:(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد