Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

این روزها 

ازدواج ...کثیف ترین اتفاقی است که ممکن است برای یک رابطه ی عاشقانه اتفاق بیفتد. 

 

 

شما چه طور؟

نظرات 5 + ارسال نظر
نازی 1389/03/10 ساعت 11:02

یعنی واقعاً فکر می کردی عشق و ازدواج الزاماً به هم ربط دارن ؟

محمد 1389/03/12 ساعت 11:29 http://keraszard.blogsky.com

کاش دومین اتفاق را نمی نوشتی!

محمد...خودم هم وقتی دوباره خوندم فکر کردم که دوباره نوشتن <اتفاق> اتفاق جالبی نبوده!:)..بذار گاهی نوشته ها نشون بدن که چه قدر حال کسی بده.

محمد 1389/03/17 ساعت 14:16

چرا همه کسانی که دور و برم هستند٬ حتی آدمای مجازی٬ حالشون بده.
واقعاْ من اینو از کی باید بپرسم

تو یک دلیل برای خوب بودن بگو..و من یک دلیل برای بد بودن...تو دوباره یک دلیل برای خوب بودن بگو..و من دوباره یک دلیل برای بد بودن..تو دلیلی دیگر برای خوب بودن بگو و من دلیلی دیگر برای بد بودن..ان وقت...تو دیگر هیچ دلیلی برای خوب بودن نداری که بگویی و من هنوز هزار دلیل برای بد بودن دارم!

محمد 1389/03/18 ساعت 14:13

سسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
این صدای سکوت منه در برابر منطقی که دست همه منطق ها رو بالا می بره به علامت تسلیم٬ علامت رو از اون جهت گفتم که این روزا هر کاری می تونه علامت خیلی چیزها باشه ...
دلم می خواست جواب که نه حس ام رو از این حکایت پیش آمده در وبلاگم بنویسم٬ اما انگار حالم جواب نمی ده٬ بعد نمی دونم چرا یاد شعری افتادم که برایت می نویسم٬ باران :

یه کرم بود٬ هی تو خودش می لولید.
دو تا کرم بودن٬ تو هم دیگه می لولیدن.
سه تا کرم بودن٬ نوبتی تو هم می لولیدن.
چهار تا کرم بودن٬ دو به دو تو هم می لولیدن.
پنج تا کرم بودن٬ به هم گره خورده بودن.
صد تا کرم بودن٬ انگار یخ زده بودن.
هزار تا کرم بودن٬ معلوم نبود کی تو کی می لوله.
آفتاب که اومد دیگه هیچ کرمی نبود ...

از شعر...بلند خندیدم.بلـــــــــــــــــــــــــند...:))))))

محمد 1389/03/18 ساعت 15:44

خرد و خراب و خسته در آن سوی دیگری
خرد و خراب و خسته در این سوی دیگرم

خرد و خراب و خسته ایم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد