Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

shower

به خاطر من ...داره جهنم دور و برش رو تحمل می کنه...و من به جای این که باران رحمت باشم...شدم باران ِ عذاب....


امروز واسه اولین بار حس کردم اگه "نیست" بشم...زنده گیش نه تنها عوض می شه...بلکه بهتر هم می شه...یه کم غصه می خوره و بعدش...زنده گی و زنده گی...

 .

از صبح دارم خودمو بالا میارم...متعجبم که چه قدر زیادم و تموم نمیشم...متعجبم که چه قدر مسموم ام و سم از تنم خارج نمی شه...

ریمیا...گاهی "سربی" می شم...

دوباره احتیاج به دوش گرفتن دارم..

نمی دونم امروز بار چندمیه که  زیر دوش خود کشی می کنم ...


 اول آب داغ...داغ..اون قدر که اشک میاد تو چشمام و پوستم شروع می کنه به نازک شدن..بعد بایه لحظه  چرخوندن  شیر...آب سرد ِ سرد می شه...اون قدر  سرد که نفس ام بند میاد...و ...موقعی که احساس می کنم قلبم داره وایمیسه...دوباره....چرخش ِ شیر و...سوختن ِ پوستم....و دوباره منجمد شدن نفسم....


.

نظرات 5 + ارسال نظر

دوست میداشتم ....
شاید کمی شبیه هم مینویسیم شاید ... خودت بی و قضاوت کن

بانو 1387/10/30 ساعت 16:45 http://banoo57.blogfa.com

حتما تو ارزش را داری...که به خاطر تو جهنم دور وبرش را تحمل کنه..

[ بدون نام ] 1387/11/01 ساعت 23:18 http://nexus-exist

خدا قدم به قدم از من دور شد تا ایمان اوردم باران هست.

یه دوست 1387/11/03 ساعت 14:15

همه رو خوندم! بعد از مدت‌ها که وقت کردم بیام دیدم که چه‌قدر چیز نوشتی، و مثل همیشه عجیب، بعضی عبارت‌ها واقعا عجیب و دل‌چسب‌اند. مثل خودت.

آرش 1387/11/05 ساعت 15:59 http://sasanjafari.blogsky.com

عزیز زیر دوش خودکشی کردن یعنی چی؟


منظورت چیه؟


لطفآ به وبلاگ منم بیا و برام کامل توضیح بده....


ممنون.

توضیح ؟؟پیدا کنید پرتقال فروش را!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد