Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

تا حد مرگ خوابم می آد اما کلاس دارم...


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


باران ها ایستاده می نویسند


باران ها...ایستاده می خوابند...


باران ها

حتی ایستاده می میرند...

اما کلاس دارند!


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

باران ها دیر شده...باران ها خواب آلوده گی را به هوشیاری ترجیح می دهند...باران ها...

نمی بارند!..چون ایستاده می میرند...اما کلاس دارند


خواااااب ِ خواب ام....اما کلاس دارم.

دوست داشتم همین الان نقاشی خودمو می کشیدم که توی جیب خودم خوابیدم...اما کلاس دارم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


به جای واژه ی کلاس در این متن می توان از الفاظ رکیک و زننده  و آب دار...نیز استفاده کرد!


این اس ام اس رو صبح در حالی که سعی کردم با حرکتی شبیه به جان کندن از خواب بیدار شوم به فردی ناشناس دادم!!!...باید رمز شکنی شود.نوشتم:

jkasd fsjhsjdfj klsa dfulsaufliu   opisdios?opsua  dusaiod  uasoiusjj  !!! ksdhn sijhs skljadhjzxduzxhczxkjczx?????ksdlkadopo9  ...adios


  این خود اس ام اس نیست که منو نگران می کنه...بلکه اون علامت های تعجب و سوال و..اون شکلک خنده است که نگرانم می کنه!




 

نظرات 3 + ارسال نظر
تربن 1387/10/24 ساعت 09:41 http://tarbon.blogsky.com

باران‌ها ایستاده می‌نویسند
باران‌ها ایستاده می‌خوانند
... باران‌ها ایستاده می‌میرند
قشنگ بود و البته یه‌کم هم منو یاد این انداخت: درخت‌ها ایستاده می‌میرند!

سلام بلاگ جالبی داری اگه وقت کردی به منم سرکی بزن سر کلاساتم اگه حال نداری نرو مگه ما دانشجو نبودیم دانشجو که ۱ ترم مشروط نشه اسمش دانشجو نیست

مینروا 1392/12/26 ساعت 23:41

این آقایی که این بالا کامنت گذاشته، رفتم تو وبلاگش که ببینم کیه و اینا البته یه سری چرت و پرت گفتم بش که فقط میخواد یکی بره تو وبلاگش که میاد هی اسپم کامنت میذاره.... آخرین مطلبش که از 6 ماه پیش بود اینه که تومور مغزی گرفته! :| بعد همه اومدن پایینش کامنت ها اسپم گذاشتن.

اصلا دلم یه حالی شد. وا رفتم. کلا چقدر انسانا موجودات بد بخت و تنهایی ان.

دنیای کصافت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد