Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

nokia 7250

گوشی موبایلی که هفت سال هر روز صبح چشم هایم را با شنیدن صدای اش باز می کردم...از کار افتاد...

امیدی نیست...

و من اشک هایم تمامی ندارند...

برای همه ی اشک ها و لبخندهایی که با او داشتم...

برای اولین های که با او شروع شدند و آخرین هایی که با او تمام..

و برای اولین پیغام من برای تو...

و برای همه ی آن هایی که روزی به صدای شان گوش می کردم و حالا فقط یک شماره ی چند رقمی از آن ها باقی مانده...

_______________________________________________________________

پ.ن.1...دارم خرکی گریه می کنم.

پ.ن.2.نمی دونستی خرها هم گریه می کنن؟

پ.ن.3.محض اطلاع: خر ها گریه می کنند!

پ.ن.4.غمگینم:(

نظرات 5 + ارسال نظر
rf 1387/05/22 ساعت 09:56

وابسته شدنه دیگه..
یه گوشی جدید و هزاران فردای روشن

ایلیا 1387/05/30 ساعت 17:00 http://kafoor.blogsky.com

خوبه حالا یه گوشیه بابا

با سلام.امیدوارم یه گوشیه جدیده خوشگل بگیری.من مایل به تبادل لینک می باشم..شما چطور؟

به پانوشتها خیلی خندیدم !!! :))

مینروا 1392/12/26 ساعت 23:16

خر ها غمگین اند!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد