Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

 

مکان: کوچه ی ما

زمان:دیروز صبح

موجودات زنده ی حاضر در صحنه: پسرهای مو در هوای کوچه ی ما که فکر کنم گاهی مسابقه می گذارند که چه کسی بد تر و افتضاح تر شب سرش را روی بالش بگذارد و چه کسی  صبح موهایش نا فرم تر از همه  شود!

توصیف صحنه:..گیتارم روی شانه ام است..چاره ای ندارم جز این که از جلوی شان رد شوم...

صداهای موجود در صحنه: ای ول...سوووووووووووووووت...کمک نمی خوای؟..سنگینه بده من بیارم برات...می دی یه عکس بندازیم؟

...خنده ام می گیرد...از جلوی شان رد می شوم و می گذرم.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مکان: دوباره کوچه ی ما

زمان: امروز صبح

موجودات زنده ی حاضر در صحنه: فقط خودم..خوشبختانه! 

توصیف صحنه:باید  ((تی)) می خریدم.فاصله ی مغازه تا خانه...به اندازه ی صد قدم بود.کسی هم در کوچه نبود...من: (( تی)) به دست تند تند راه می روم.

ده قدم مانده به خانه...همه ی مو در هواها از بقالی بیرون می آیند...

توصیف ِ موها: با دیدن من و (( تی)) حرکت موها به سمت آسمان و باز شدن تدریجی ِ دهان شان  را می بینم...

صداهای موجود در صحنه: سکوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووت...و......

انفجار خنده

دوباره خنده ام می گیرد..دوباره از جلوی شان رد می شوم و

دوباره می گذرم..

نظرات 4 + ارسال نظر
نگین 1387/05/08 ساعت 00:05 http://ariai.blgosky.com

یک بار گیتار روی شونه
یک بار هم تی به دست
:دی
جالب بود ...
ولی امان از دست این مو در هوا ها !!

نسل سوخته 1387/05/08 ساعت 01:29

...
:)
...
توهمیشه باعث میشی موهای جوون هااز ترس تو سیخ بشه ؟!
...

سکوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووت...

مینروا 1392/12/26 ساعت 23:10

الان یه حساب کتاب کردم، فک کنم اون موقعی که این پستارو مینوشتی هم سن الان من بودی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد