Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

فارسی شکر است...

توی جلسه نشسته ایم و دارم توضیح می دهم که برای این مورد آن کار را کردم و برای آن مورد این کار.یکی از آقایان یک دفعه بر می گردد و می گوید:" باران خانوم برای آن مورد ، شما غلط کردید.بهتر بود این کار را می کردید.این موضوع ِ نازکیه"! 

من هم که کلا این روزها روی مود ِ حمله وری هستم و منتظرم کسی حرف از دهان اش بیاید بیرون و من جفت پا بروم توی شکم اش، با خشم نگاه اش می کنم و می گویم :" مودب باشید آقا!" 

بعد یک دفعه همکارهای دیگر کبود می شوند از خنده و می گویند منظور ایشان که فارسی زبان هستند اما تاجیک اند ، این است که شما اشتباه کردید و این موضوع موضوع حساسی ست .فکر کن که من باید با آن سگرمه های در هم و خلق ِ سگکی نخودکی هم بخندم! زشت ام به خدا!

 پ.ن.1.  غلط کردم و اون موضوع موضوع ِ نازکیه آخه؟!

نظرات 5 + ارسال نظر

وای خیلی باحال بود

هه هه هه
چه بی ادب :)):)) چه معنی داره آدم به حساس بگه نازک

شب زاد 1392/05/01 ساعت 18:22 http://unknowncr.blogfa.com

باران عاااااالی بود.دلی رو شاد کردی الان .بیچاره آقاهه وقتی سوتیشو بفهمه چقده خجالت می کشه

آتنا 1392/05/02 ساعت 05:43

بیچاره آقاهه!من میدونم چی میکشه چون منم توی آفیسمون به انگلیسی ازین سوتیا میدم تو بلاد کفر!

پریسا 1392/05/02 ساعت 13:20

کاش حداقل جواب می دادی می گفتی نمی خوام توضیحی بدم...ناراحتم کرد بی احترامی و نادیده گرفتن پیغامم

پریسای عزیز
من دقیقا نیم دقیقه بعد از کامنت ات جواب رو به همون ایمیلی که گذاشته بودی فرستادم.حالا دوباره فورواردش کردم.هیچ ایمیلی هم مبنی بر برگشت ایمیل از جی میل دریافت نکردم.ممکنه توی اسپم رفته باشه عزیزم.خبرم کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد