Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

پر از حرف ام و عکس...

پر از حس و بو و مزه....

پر از خودم های جدیدی که ندیده بودم تا به حال. دنیا پر ِآدم های خوب است ریمیا. پرِ چیزهای کوچک و بزرگ. به من حس کوچکی می دهد همه چیز نمیدانم چرا.

حماقت ام این بود که لبتاب ام را نیاوردم. یکی از حماقت های ام فقط! گوشی تلفن با وبلاگ نوشتن سازگار نیست. احمق ها چرا یک گجت نمی سازند برای بلاگر ها؟

رسیده ام به دریا. بارسلونا! ته سفرم. انگار می باید ته اش می رسید به مدیترانه.  یادم باشد بنویسم که چه طور برای جشن سه پادشاه بچه شدم...


پ.ن. بی شماره: پیج ِ در زیر آمده، حاصل یک جور بی خوابی مرموز است که صبح ها از حوالی چهار صبح سراغم می آید توی سفر و هیچ هدف خاصی را دنبال نمی کند الا دوست های بیشتر یابی:)

اینستافلان! : fridaplasticworld


نظرات 16 + ارسال نظر
دزیره 1393/10/17 ساعت 09:35

بارون بهار زود برگرد...

دلتنگم و این عجیبه!

دریا 1393/10/17 ساعت 10:23

باران جون بی خیال خودتو سرزنش نکن.عکسو بعدن هم می تونی بذاری.تا می تونی کیف کن و لذت ببر.جای من و خیلی های دیگه هم که با خوندن نوشته های لطیفت دلشون آب شده

فرزانه 1393/10/18 ساعت 08:17

همیشه به سفر و خوشی باران عزیزم

ممنونم قدیمی من

دختر نارنج و ترنج 1393/10/18 ساعت 20:17

به چه خووووب.......... برات درخواست دادم توی اینستا فلان :)
چه خوشحالم که خوبی دختر...........
بیشتر از اونی که تصورش رو بکنی خوشحالم.

رسیدگی شد به درخواست شما:) دوست دارم ترنجولوی من

شیرین 1393/10/19 ساعت 16:29

باران خوش باش
دست کم سعیتو کن

چشم:)

سارا 1393/10/19 ساعت 21:39 http://haleman1.blogsky.com

هییییییییم ادت کردم
ما عکسسسسسس میخواییییییییم یالا

تو کدومشی؟:)

sheyda fandogh 1393/10/19 ساعت 22:54

:) خوش بگذرون تا تهش
انتقامت و از روزای زودگذر بگیر بانو بخند

دوست دارم این جمله رو. انتقام از روزای زودگذر...

مینروا 1393/10/19 ساعت 23:22

من هرچی سرچ میکنم پیدات نمیکنم تو اینستا فلان!

مینروا 1393/10/19 ساعت 23:23

پیدا شد!

خداروشکر:) تو کدومشی؟:)

نوشین 1393/10/20 ساعت 10:19 http://nooshnameh.blogfa.com

حسابی بهت خوش بگذره باران عزیز.
ضمنا خوشحال میشم منم جزو دوستان اینستا فلان باشم

ممنونم. حتمن. منم خوشحالم:)

یکم عکس بزار تو اینستات فریدا جون :)

:) سعی می کنم بسیار

چقدر تعریفت از پاریس قشنگ و خاص بود...
خوش بگذرون به جبران همه روزای پر دغدغه وتلخی که گذشت.
گاهی خوش بودن و سرخوشانه خندیدن بهترین انتقامیه که میشه از دنیا گرفت.
راستی تواینستا درخواست دادم

خوشبختم

نفسی 1393/10/21 ساعت 17:05

نفسی هستم در فلان و اینا خخخخ

خوشبختم

دختر نارنج و ترنج 1393/10/23 ساعت 18:40


اومدم عرض ارادت کنم و برم..
عزیز منی...

خدا من تو و رو چی کار کنم اخه این قده مهربونی.

دختر نارنج و ترنج 1393/10/25 ساعت 00:07

مینروا 1393/11/10 ساعت 23:18

shekoofehazizi

:) با عکسای ونکوور در خدمتیم :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد