Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

خواب دیدم بابا دست اش را مشت کرده و می گوید:" برو جلو...قوی!...حتی اگر مثل من کم بیاری و مجبور به تسلیم شی...اما بجنگ..."!

پریدم از خواب...

نظرات 9 + ارسال نظر
مهسا 1393/06/20 ساعت 08:40

بعد از مدت ها دوری از نت سلام باران جون

همه پست هایی که عقب مونده بودم رو با هم خوندم
پس پدرت هم حواسش مثل همیشه بهت هست و اومد بهت انرژی داد
یه عالمه انرژی مثبت برات میفرستم از الان تا زمان مصاحبه
موفق باشی دختر

شیرین 1393/06/20 ساعت 12:10

سلام
الان دیگه باید از قرار ملاقاتت برگشته باشی امیدوارم هرچیزی که برات بهترینه رقم خورده باشه .

رها 1393/06/20 ساعت 12:56 http://rahaomidvar.blogfa.com

باشگاه بودم ، رو تردمیل، موقع دوچرخه ، وقت حرکات کششی، داشتم فکر می کردم که الان تموم شده. حتمن تموم شده.

بهینه 1393/06/20 ساعت 16:21

دوست داشتم الان که خسته از یک سفر سرنوشت ساز برگشتم اولین خبر خوب شنیدن نتیجه خوب 4 سال دوندگی ات باشد.
زود خبر خوب را به من بده .موفق باشی

[ بدون نام ] 1393/06/20 ساعت 17:53

روح پدرت شاد. و خوش به حالت. خدا شانس بده! آخه تا اونجا که من دیدیم و شنیدیم باباها میگن: میشینی سرجات تکون نمیخوری پاتو بزاری بیرون قلمش میکنم. تازه این مشت رو که گفتی میکوبن تو سر بچه که اوسنوخوناش محکم بشه

sheyda fandoghe 1393/06/20 ساعت 18:38

هی میام هی هیچی نیست اینجا
هی فک میکنم از خوشحالی جشن گرفتیو وقت نکردی بنویسی یهو دلم میریزه که نکنه از ناراحتی موفق نشدن نیومدی بنویسی
باران زود بیا بگو که از خوشحالی بوده

"بجنگ"
بابای باران همه ی مایی که به جبر جغرافیا اینجاییم هر روز خدا باید بجنگیم باید جتی اگه نخوایم...
باران کجایی؟بیا بگو چی شد

سیمین 1393/06/21 ساعت 00:43

زیر اسمت ننوشته online تا با این همه خستگی ِ 7 صبح تا 8 شب سر کار بودن بپرسم چه کرده ای و حال ِ‌ دلت چطور است...

سرمه 1393/06/21 ساعت 01:14

منتظرم حسابی.نتیجه چی شد؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد